2015-12-19

Propozycja świątecznej stylizacji.

Niedługo Święta, do których odliczaliśmy dni już od września, a Ty jak zwykle stoisz przed szafą, zastanawiając się, co wybrać na taką okazję. Czerwień, czerń, biel? Coś klasycznego, seksownego, a może coś bardziej na luzie? Nie bój się, nie jesteś sama, a jeśli czyta to również facet - Ty też nie jesteś sam ;)


Dziś mam dla Was propozycję stroju na Święta, ktory jest prosty, kobiecy, delikatny i niezbyt wyzywający, a więc idealnie dobrany do okazji. Sukienkę kupiłam rok temu przez internet, a więc nie była ona przeze mnie mierzona. Były podane wymiary, lecz zamiast wziąć centymetr, mierzyłam sobie jakoś w głowie, myśląc, że wróciłam już do formy - gdy sukienka przyszła, byłam ok 3 miesiące po porodzie. I co? Za MAŁA! Ja to mam pecha. Tak dużo brakowało, żeby dopiąć zamek do końca. Na szczęście w tym roku mi się poszczęściło i sukienka jest idealna. Nie wiem jeszcze, czy założę ją na Święta, jak to kobieta - jestem niezdecydowana, ale jest to jakaś propozycja dla Was.







Może macie coś podobnego w szafie, o czym zapomniałyście, a może upolujecie podobny model będąc na zakupach, a może to nie wasz styl, ale kolor + dodatki pomogą Wam znaleźć coś ładnego na tę wyjątkową okazję? Oby jak nakszybciej, Święta tuż tuż ;)

Sukienka - Sheinside
Naszyjnik - Primark 
Srebrna bransoletka - prezent od przyjaciółki
Bransoletki w kolorze złota - Primark
Szpilki - Primark

No comments:

Post a Comment

podobne wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...