2015-12-28

TOP 4! Stylizacje na Sylwestra!

Sylwester już niedługo, czas więc zastanowić się, co mamy założyć na taką okazję. Znów musimy pomyśleć o tym, w jakim stylu chcemy przywitać Nowy Rok. Możemy zrobić się na bóstwo, wyjąć z szafy sukienkę, która tylko czekała na ten moment i pójść na imprezę na mieście lub związać włosy i spędzić miły wieczór w piżamie, z kubkiem grzańca w ręce.

Zdradzę Wam, że od jakiegoś czasu Sylwester spdzam w domu, z najbliższymi i nie jest mi smutno, czy źle z tego powodu, ponieważ, jak to mówią: "Nieważne gdzie, ważne z kim". Oczywiście, będąc tego dnia w swoich czterech ścianach, nie zawsze widzę sens, by jakoś wielce się stroić, ale czasem trzeba zrobić kreskę na oku lub chociaż pomalować usta, by poczuć się chociaż odrobinę imprezowo. Uwielbiam patrzeć na fajerwerki, mieniące się na niebie, chociaż w Anglii nie celebrują tak bardzo Sylwestra, jak w Polsce, więcej fajerwerków można zobaczyć w Bonfire Night, czyli na początku listopada. Oczywiście jest też szampan, za którym jakoś nie przepadam, ale symbolicznie mogę potrzymać kieliszek w ręce ;) Sylwester jest dobrym pretekstem, by wystroić się, jak nigdy, więc, jeśli nie odważyłaś się jeszcze na suknię z dużym dekoltem, w odważnym kolorze lub odsłaniającej większą część nóg, to teraz jest ten czas. Mam też propozycję dla takich domatorów, jak ja, zobaczcie sami.

Stylizacja elegancka, kobieca - wybór dla tych Pań, które stawiają na prostotę i ponadczasową klasę. Ja postawiłam na czerwień, bo w końcu jest to Sylwester, trzeba trochę zaszaleć! 





Stylizacja glamour - to wybór dla kogoś, kto lubi błyszczeć w tłumie, a także dla tak zwanych "girly girls", czyli jest to również stylizacja typowo dziewczęca. Do takiej sukienki wystarczy założyć skromne szpilki i jest się gotowym do wyjścia.



Stylizacja seksowna - dla osób, które lubią odsłonić nogi lub inne części ciała. Ta sukienka jest idealna dla kobiet z mniejszym biustem, ponieważ większy biust wyglądałby zbyt wyzywająco i niesmacznie.


Stylizacja na luzie - to wybór dla tych, którzy nie mają zamiaru wychodzić z domu i specjalnie się stroić, ale chcą nadal wyglądać super. Wystarczy ładna i wygodna piżama, lekki lub trochę mocniejszy makijaż, a włosy mogą być nawet związane, w końcu miało być na luzie!



Co planujecie ubrać w Sylwestra? :) Dajcie znać, która stylizacja podoba Wam się najbardziej!

12 comments:

  1. Super sukienki :)

    Przy okazji jakbyś miał ochotę przeczytać jakieś opowiadanie to zapraszam: http://poplyniemydaleko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się stylizacja z tą niespotykaną sukienką w kolorach czerni i złota.

    Mój blog (click)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo lubię tę sukienkę, kupiłam ją na www.sheinside.com :)
      Pozdrawiam

      Delete
  3. ale masz piękną urodę! aa stylizacje wszystkie mi się podobają :)

    http://tragicm4gic.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. przepiękne stylizacje! nietuzinkowe sukienki - zwłaszcza ta z numeru dwa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje bardzo! Chyba wlasnie numer 2 wybiore na jutro! ;)

      Delete
  5. Pięknie Ci w każdej z nich:) U mnie też propozycja sylwestrowa, więc zapraszam do zaglądnięcia i opinii;)

    ReplyDelete
  6. Świetne suknie i super pomysł na stylizacje !:) obserwuje i pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Mnie się podoba ta czarna kiecka - jest super! Pewnie wybrałabym wersję nieco dłuższą, ale ten dekolt :)

    ReplyDelete

podobne wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...