2016-01-03

W jaki sposób pokazać, że coś bardzo lubimy?

Podobno jaki Sylwester, taki Nowy Rok, mój będzie zatem pełen uśmiechu, spędzony w towarzystwie najbliżchych mi osób, a więc będzie idealnie! Coś mi mówi, że ta 16stka na końcu będzie szczęśliwa.
Wasze maluchy są pewnie szczęśliwe, kiedy wypiją mleko, prawda? ;) Oli aż się trzęsie z radości, kiedy dostanie mleko na wieczór. Dlaczego nie mówić o tym głośno?
Dorośli i nastolatki często noszą koszulki z nadrukiem, by pokazać, jak bardzo coś lubią. Nie ma znaczenia, czy jest to zespół rockowy, zwykłe serducho, czy też cytat z dziedziny mody. Dzieci (lub ich rodzice) również chcą pokazać wszystkim poprzez nadruk na koszulce, co lubią najbardziej. Jak dla mnie jest to super pomysł i bardzo ciekawie wygląda. Co o tym myślicie? 





2 comments:

  1. Ja również uwielbiam takie koszulki i bodziaki dla dzieci. A swoją drogą świetna stylówka. Mnie się straszliwie podobają ubranka dla chłopców. Sama mam córeczkę, ale czasami zdarza mi się kupić jej coś z działu chłopięcego:)

    ReplyDelete
  2. Fajnie to wygląda! :-) Muszę mojemu sprawić :)

    ReplyDelete

podobne wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...