2016-11-10

Pragnęłam pewnej zmiany, więc po prostu zaryzykowałam i wzięłam sprawy w swoje ręce.

Za oknem deszcz i wirujące na wietrze, kolorowe liście, dni są krótsze i zdecydowanie ciemniejsze od tych wiosennych, czy letnich. Na tę porę roku często wybieramy odcienie czerni lub szarości, jako odzież wiechrzchnią. Może ma to coś wspólnego z tym, jakie mamy samopoczucie, a wiadomo nie od dziś, że istnieje coś takiego, jak jesienna chandra lub depresja. U mnie było zupełnie inaczej, ponieważ zawsze uwielbiałam kolory, czasami nawet bardzo jaskrawe i nigdy nie mogłam przekonać się do kolorów neutralnych lub bardzo ciemnych, do czasu. W końcu zaczęłam zauważać, że niezbyt dobrze idzie mi dobieranie ze sobą tych pstrokatych kolorów, więc od jakiegoś czasu wybieram bardziej stonowane i pasujące do mnie barwy i zdradzę Wam, że nigdy nie czułam się ze sobą tak dobrze. Każda kobieta potrzebuje czasem zmiany, czy jest mamą, czy pracuje całymi dniami w korporacji, to nie ma znaczenia, takie już jesteśmy,,, zmienne. Zgadzasz się ze mną?



Nie jestem już nastolatką, jestem kobietą, a także mamą i nie chcę szaleć z ubiorem, jak kiedyś, mimo, iż nie ubierałam się kiczowato, a także nie chcę chodzić wiecznie w białym T-shircie i jeansach, chociaż... Moja miłość do klasyki nigdy nie zmaleje, ale czas zacząć ubierać się bardziej elegancko i trochę poszaleć z modą, ale tak dyskretnie, tak spokojnie, żeby nie zatracić w tym wszystkim siebie. Mam taki plan, by do 30 znaleźć swój styl w 100 procentach, ponieważ jeszcze nad nim pracuję. Chciałabym ubierać się bardziej kobieco, zakładać obcasy nie tylko na większe wyjście, a sukienki pokochać na nowo i nosić je na codzień.
Wydaje mi się, że w pewnym wieku każda z nas powinna przyjrzeć się swojej garderobie i pomyśleć, co możnaby zmienić, co odjąć, a co dodać. Bardzo lubię porządki w swojej garderobie i często zauważam, że większości ubrań od dawna nie nosiłam, dlaczego zatem ciągle wiszą w mojej szafie? Czas wziąć sprawy w swoje ręce i pomyśleć nad tym, jak byśmy chciały wyglądać i po prostu wcielić nasz plan w życie. Macie często tak, że idąc do sklepu kupujecie to, czego aktualnie potrzebujecie, a nie to, czego pragniecie? Te dwa pojęcia mogą przecież się zatrzeć w pewnym momencie, prawda? ;) Od teraz koniec ze zwykłymi T-shirtami, w mojej szafie będą królowały ozdobne bluzki, ciekawie skrojone sukienki i może więcej butów na obcasie. Wygoda jest oczywiście w tym wszystkim najważniejsza, ale warto wyjść ze strefy komfortu i poszukać dla siebie czegoś, czego do niedawna byśmy nie założyły. Dajmy na to taki długi, oversizowy płaszcz, zwany "duster", w dodatku w neutralnym, beżowym kolorze. Kiedyś nawet bym na taki nie spojrzała, przecież do mnie beż nie pasuje. A jednak byłam w błędzie i to wielkim. Po pierwsze - nie wszystko, co nosimy musi być super obcisłe, odważmy się założyć coś innego, niż zwykle, po drugie - przyłóżmy do twarzy wszystkie kolory i pomyślmy nad tym, czy na pewno ten kolor jest dla nas zły. Ja co prawda zrobiłam to w ciemno, a raczej on-line, ale zaryzykowałam, odważyłam się, chciałam zmiany i czuję się ze sobą świetnie. Odkładam na bok ciemne i niepasujące do siebie kolory, pokochałam różne odcienie beżu i różu, w szczególności pudrowy róż, który nawet zimą będzie wyglądał super, a kolory jesieni to mój tegoroczny must have.



W pewnym wieku potrzeba nam czasem zmian dotyczących naszego wyglądu lub stylu ubierania się. Każda kobieta ma jakiś pomysł na siebie, ale nie zawsze zdaje sobie z tego sprawę, w natłoku obowiązków ubieramy się ciągle tak samo, ani myślimy o tym, by zacząć ubierać się inaczej. Latem ubieramy się jasno, szalejemy trochę z kolorami, zimą zaś wybieramy ciemne barwy i raczej nie interesuje nas wtedy nic poza ciepłym szalem i czapką. Czas to zmienić, czas  zatroszczyć się o siebie i poszaleć z modą. W końcu o to w tym wszystkim chodzi - o eksperymentowanie, o odnajdywanie swojego "ja".






A Ty znalazłaś już swój styl? A może zatrzymałaś się w czasach liceum i boisz się zmian? Napisz! Wszystkie znajdziemy jakieś rozwiązanie :)

14 comments:

  1. Szalem jestem zachwycona, uwielbiam kratę :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się ta stylizacja ! pięknie wyglądasz ! :-) Obserwuje ! Zapraszam do nas :-)
    http://modeedeeviee.blogspot.com/2016/11/moja-metamorfoza-z-loreal-professionnel.html

    ReplyDelete
  3. Ja uwielbiam stawić na neutralne jednolite koloru uważam , ze tonklsa sama w sobie i rownież najlepiej sie czuje w takich odcieniach :)
    Super stylizacja , bardzo Ci pasuje :)!

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) To prawda, neutralne kolory mają w sobie dużo klasy, od niedawna zagościły u mnie na dobre!

      Delete
  4. Świetnie zestawienia kolorystyczne,stylowo i na luzie, co jest ważne zwłaszcza dla mam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! O tak, można swobodnie biegać za dzieckiem ;)

      Delete
  5. Ja mam tak, że ubieram byle co. I wiem, że to jest błąd, że powinnam bardziej o siebie zadbać. Dzięki za post, na pewno będzie to dla mnie motywacja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja dziękuję bardzo za komentarz, miło mi, że mogę kogoś zmotywować! :)

      Delete
  6. Śliczny płaszczyk, ciekawa jestem jak sie sprawdza przy takiej dżdżysto deszczowej pogodzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Raczej nie nada się na taką pogodę, to bardziej narzutka, niż płaszcz :(

      Delete

podobne wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...